Najnowsze Wpisy

Nie wiem co jest Komentarze (0)
21. grudnia 2003 18:33:00
linkologia.pl spis.pl

Juz sie mecze nad tym blogiem chyba z godzine wiem ze co do komputerów jestem beztalencie no ale bez przesady juz trzeci raz go poprawiam i z każdą porawką jest coraz gorzej. skasowały mi sie poprzednie notki i komentarze porostu masakra.  No dobra narzie koncze pozdrowionka dla wszystkich.

ciemna_ciemka666 : :

No nareszcie Komentarze (0)
21. grudnia 2003 18:02:00
linkologia.pl spis.pl

Nareszcie zrobilam bloga i dodałam nowy szblon. Po długich meczarniach udalo sie chociaż musze przyznać ze komputery mnie bardzo nie lubia zreszta ze wzajemnoscia. tym razem duzo nie bede pisac bo naprawde mi sie nie chce. moze jeszcze dziś coś skrobne ale nie teraz . narazie papa i pozdrowionka.

ciemna_ciemka666 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

anio | jej | noldor | ashleyolsen | pokes | Mailing